Selasa, 26 Desember 2017

Beperk uw inname van koolhydraten, Eka lagere gewichten 18 Kg in 5 maanden

jual smart detox di jakarta barat

Beperk uw inname van koolhydraten, Eka lagere gewichten 18 Kg in 5 maanden

Balikpapan-verlaagd door zijn gewicht te bereiken 82 kg, Eka Yunianti (28) streeft naar het vinden van de juiste manier om te veranderen van hun dieet. Hij slaagde erin te verliezen doet het maar liefst 18 kg wegen in 5 maanden. Ja, nu vrouwen met hoogte 163 cm zich met meer vertrouwen gewichten 64 kg. Het gekozen low-carb dieet dieet is de Eka. Na de ervaring van Eka afvallen met een dieet en lichaamsbeweging, zoals geschreven op dinsdag (28/2/2017): Ik koos voor het leven van een low-carb dieet voor ongeveer 5 maanden. Gedurende die tijd streef ik ook naar het beperken van voedingsmiddelen die veel koolhydraten zoals rijst, brood, gebak, chocolade en dranken met kunstmatige zoetstoffen bevatten. Elke ochtend eet ik fruit zoals appels, peren, papaya, Dragon fruit, elke vorm van fruit of met een glas van groene thee. Als het niet er zijn groene thee, kan echt worden vervangen door verse melk vetarme of laag vetgehalte. Voor de dag eet ik zoals gebruikelijk met bijgerechten en groenten. Ik vervolgens snacking ook op fruit weer. Als de middag voorafgaand aan de avond ik honger was, eet ik meestal groenten zoals capcay of soep of vruchtensap. De routine oefening die ik doen is ten minste 3 uur in een week. In eerste instantie vond ik de stevige wandeling in de ochtend, geleidelijk ik gewend lopen rustig zonder ten minste 2 km weg met deze methode ik voel me niet 'geteisterd' omdat ik nog steeds goed tijdens deze eten kan voedingsmiddelen bevatten geen alot van koolhydraten zoals bloem-starc HY nietjes. In een week die ik maak er ook een gewoonte is er vreemdgaan dag, waar ik menu karbo zoals taart maar nog steeds met eencapaciteit iets kunt eten. Zware inderdaad oorspronkelijk want ik ben gewend aan het eten van rijst, maar met vermenigvuldigen groenten en fruit automatisch eet mentaliteit we lang zal wennen. De bottom line met de bedoeling is precies de God bereid het resultaat perfect zal zijn. Zeg geen tot extra extra, omdat ik denk met de verleiding dat om te dat sommige extra proevers met een deel van de partij zullen zelfs groter. Veel geluk Ja, blijft erop vertrouwen en houden de geest. Lees ook: toets afnemen van Umar 17 Kg gewicht: drink limoensap en Fruit ontbijt (ajg/vit)

Tidak ada komentar:

Posting Komentar